fashion show eller nude show!?


sitter o glor på reprisen av Victorias secret showen. Onödig jäkla show egentligen för, helt ärligt, vem tusan skulle sätta på sig sånna underkläder egentligen?? Haha ja its a crazy world out there. Men galet snygga tjejer det där. Liiite väl tunna vissa av dem men jag tänker inte gå vidare på det spåret.. Kan däremot tillägga att den snyggaste modellen jag sett på länge är den mulliga modellen i nya H&M katalogen. Sjukt söt tjej!

Idag har vi vart iväg på stan i flera timmar, letade efter en bra frisör som inte tömmer en på alla pengar och tjaaa det gick väl sisådär men jag bokade iallafall en tid imorgon på en salong där det kändes som att jag faktiskt kan bli nöjd och det är huvudsaken för mig.

Blev även en del inköp på bl.a H&M till dottern och underkläder till mig själv på Lindex. Lyckades få två par Ella h trosor för 14.90kr resp 29kr!! Jag är queen of reaköp jag!  Blev även en bh med matchande trosor på Gina Tricot faktiskt, vet inte hur deras storlekar är och pallade inte prova men det var ju halva priset så jag slog till ändå. Kan slänga upp en bild sen kanske!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0