Fräsching!


Nu är jag fin i håret igen, när jag kom hem så tittade sambon på mig o såg skeptisk ut. Han tyckte inte det var så stor skillnad. Karlar alltså!! Jag har nu guldblonda slingor och en fräsch toning på det vilket ser ut lite i stil med Jennifer Anistons hår. Inte illa pinkat alltså!

Passade även på att gå en runda på stan och kolla nytt smink. Har mitt älskade från id mineral men tycker inte att det täcker riktigt som jag vill, hittade inget WOW-smink men köpte dock en kombinerad puder/foundation och ett vanligt puder så ska se hur det blir med det. Kostade totalt 300kr så var ju inte det värsta. Inne på Åhlens lät jag även blicken flyga snabbt över klädstängerna på vägen ut och vips så fastnade ögonen på en svart silkig skjorta som jag letat länge efter, kollade in prislappen och höll på att storkna. 99kr på rean!!! Gick ju inte att motstå =)

Gick sen in på Kappahl för att se om morgonrocken jag önskade mig i julklapp men inte fick fanns kvar och det gjorde den, 250kr på rea och så mina 20% på det. 200kr. Den fick hänga med hem.

Hmmm jag kanske borde ha en reafynd kategori..? Lite av min specialitet det där ju. Och att hitta gamla tråkiga möbler att slipa, måla och greja om. DET är något jag verkligen älskar att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0