Jag vill ha tuttaaar !!!


Så lät det när dottern vaknade brevid mig efter middasluren o jag vägrade släppa henne innanför tröjan. Hon har aldrig haft nån snutte, napp eller annan tröstgrej utan föredragit att få pilla lite innanför min tröja. Efter att jag slutade amma henne när hon var runt ett så började jag även tutt-avvänjningen men som ni hör så sitter intresset fortfarande i..

Än så länge har jag hunnit med en tur till Willys, att läsa ut en bok på 100s, att faktiskt komma ihåg vad det står i boken, varit på lekplatsen en lång stund och nu sitter jag här med nästa bok i famnen och fingrarna på tangenterna.

Mina tankar är nån helt annanstans än i bokens värld just nu. Nämligen så funderar jag på vad jag ska göra åt mitt hår. Ska boka tid imorgon på favoritsalongen i Malmeee om det finns tid. Blir nog guldiga slingor i mitt annars tråkiga hår som nu skiftar i nyanser av brunt och violett.  Och kanske en lugg på det. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0